lördag 7 april 2018

Att designa sitt liv

Kan man designa kläder kan man också designa sitt liv.
Passar utmärkt nu när allt stramas åt och handeln letar
sig mer och mer till nätet. Vi blir mer bekväma prioriterar
andra saker och lägger pengar på mat och resor.
Vi kommer att anpassa oss mer till detta och så småningom
avveckla alla butiker kanske ha ett showroom med begränsade
öppettider. Har som kanske märkts skaffat mig nya intressen som
hälsa, kost och vistas i naturen samt börjat lite försiktigt med
yoga. Genom att blogga varje dag kan jag kanalisera mina tankar
bättre och på så sätt få en inre röst. Detta har jag tappat under en
långt tid, men bättre sent en aldrig. Alla erfarenheter man har skaffat
sig på vägen alla misstag som har gjort har inte varit bortkastade,
de har gett mig insikt och varit oerhört lärorika och gjort mig till
den jag är. Och trots allt är jag ganska ok.......:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar