söndag 15 april 2018

Tid för en inre resa

Kan nog säga att jag börjar känna mig mer i balans nu
än vad jag gjort på väldigt länge. En inre kraft som har
visats sig tack vare yogan, promenader och hälsosam
mat. Jag trivs väldigt bra i detta "nya" spirituella tillstånd och
kommer definitivt att fortsätta denna vägen. Det var helt nödvändigt
med tanke på min utmatning i höstas, verkar nästan som saker ting
sker av en anledning. Har insett att livet behöver inte vara så komplicerat,
oftast finns det en enklare väg. Många gånger finns lösningen rakt framför
en fast man inte ser det.....tänk att man kunde missa det tänker man.
Så nu öppnar jag grinden till mitt nya liv och lämnar stressen och ångesten
utanför och ett nytt landskap kommer att öppna sig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar